U Velikoj dvorani kina Europe 25. svibnja 2019. godine održana je World Media Caffe.
World Media Caffe je inačica the world cafe metode rasprave, tijekom koje se u naizgled neformalnom i nekompeticijskom okruženju ležerno raspravlja i razgovara o važnim društvenim temama vezanim za medijsku pismenost. Za ovu priliku postavljene su tri teme koja je svaka za jednim stolom okupila stručnu i zainteresiranu javnost: Mediji u svakodnevnici, Amaterski film i Film i mediji u školi. Nakon što je svaka grupa imala oko 40 minuta raspravljati pripremljenu temu od strane moderatora uslijedila je zajednička rasprava o iznesenim zaključcima svake skupine.
Raspravu o temi Mediji u svakodnevnici i medijska pismenost moderirali su Ana Dokler, glavna urednica portala medijskapismenost.hr, Leali Osmančević, mag. comm., asistentica Odjela za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta i predstavnica udruge Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu i projekta Djece medija, te Veno Mušinović, član udruge Bacači Sjenki, voditelj Frooom! radionica. U ovoj tematskoj skupini sudjelovali su zainteresirani građani te su zajedno definirali neke od najvećih izazova suvremenog medijskog okruženja, kao što su medijska manipulacija i propaganda, velika zastupljenost populizma u filmu i medijima općenito. Umirovljenice koje su sudjelovale u raspravi kao problem svoje generacije istaknule su nedostatak tehničkih vještina za korištenje interneta, ali i vještine potrebne za pronalaženje vjerodostojnih informacija. Iako postoje tečajevi na kojima osobe treće životne dobi mogu savladati ove vještine, čini se da mnogi za to nisu zainteresirani i radije izbjegavaju taj prostor u kojem se ne snalaze. Kod mladih je, po mišljenju srednjoškolaca, problem stalna izloženost raznim sadržajima među kojima je teško razaznati što je važno i što je istinito. Svi sudionici složili su se da je važno analizirati sadržaje i o njima kritički razmišljati. Stariji smatraju da im u tome može pomoći zdrav razum i životno iskustvo, koje djeci i mladima nedostaje, pa im je potrebno vodstvo odraslih i obrazovanje o medijima – u obitelji i u školi. Promišljajući o tome je li internet donio više dobroga ili lošega, sudionici su došli do zaključka da su internet i tehnologija općenito, kao u poslovici o vatri, dobar sluga, ali loš gospodar.
“Ponekad medije shvaćamo previše apstraktno, nazivamo ih 7. silom, govorimo kako mediji nama upravljaju, manipuliraju, no zaboravljamo da je iza svega čovjek. Dobro se podsjetiti da je svaki sadržaj netko stvorio i da mi sami, kao primatelji, tom sadržaju dajemo značenje”, rekla je Leali Osmančević i kao probleme istaknula nedostatak spremnosti na cjeloživotno učenje te situaciju u Hrvatskoj u kojoj je obrazovanje za medije najvećim dijelom na leđima volonterskih udruga i inicijativa poput ove.