Održano je obilježavanje 18. tjedna mozga na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u organizaciji Odjela za psihologiju. Dio programa se održavao u zagrebačkim školama, a dio na Hrvatskom katoličkom sveučilištu.
U utorak, 12. ožujka 2019. asistentica Ana Šeremet održala je radionicu za učenike 4. razreda Salezijanske osnovne škole pod naslovom “I ja želim biti kao Sherlock!”. Studenti Martina Margreitner, Ivan Milić i Lovro Sever, pod mentorstvom asistenta Dominika-Borne Ćepulića, održali su u petak 15. ožujka 2019. radionicu “Kako učiti” za učenike 3. razreda XVIII. gimnazije Zagreb.
Drugi dio programa održan je isti dan, 15. ožujka 2019., na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. U sklopu programa predstavljen je 2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju “Mozak i um: promicanje dobrobiti pojedinca i zajednice” koji će se održavati od 12. do 14. prosinca 2019. godine. Nakon toga doc. dr. sc. Tihana Brkljačić predstavila je “Projekt Bridge 60+”.
Uslijedio je niz predavanja vezanih uz učenje i pamćenje, što je središnja tema ovogodišnjeg Tjedna mozga. Studentice Ana Šarić, Tanja Prskalo i Terezija Buljan, pod mentorstvom asistenta Dominika-Borne Ćepulića, održale su predavanje na temu “Lažna sjećanja: koliko su naša sjećanja pouzdana?”, dok su studentice Jelena Zadro i Magdalena Rajčević, pod mentorstvom doc. dr. sc. Martine Knežević, upoznale publiku s temom “Učenje i pamćenje kod oboljelih od multiple skleroze”. U nastavku programa, studentica Klara Ruter, pod mentorstvom doc. dr. sc. Krunoslava Matešića, održala je predavanje na temu “Kofein i kognicija”.
U posljednjem dijelu programa studenti i studentice Dora Zrinski Petrović, Klara Hrvatinić, Mate Pešut, Marta Grubačević, Marlena Subotić i Nathaniel Duketis pod vodstvom izv. prof. dr. sc. Maje Jazvinšćak Jembrek održali su niz predavanja o učinku hormona na učenje i pamćenje.
Zahvaljujemo svim sudionicima na dolasku te se nadamo da se vidimo i sljedeće godine!