Prva hrvatska izložba tweetova „Trending #HGSS70“, događaj posvećen 70. obljetnici postojanja Hrvatske gorske službe spašavanja koju je služba postavila u rujnu 2020. s agencijom CTA komunikacije, osvojila je Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) u kategoriji komunikacije događaja. Nagrada je to kojom se preko deset godina nagrađuju najbolji komunikacijski projekti u Hrvatskoj i regiji, a stručni žiri prepoznao je kreativnost i učinkovitost objava koje su izrazito brzo privukle veliku pozornost javnosti i medija. Dio nagrađenog tima je i Eli Čerkezović, apsolventica komunikologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu, na smjeru Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću.
“Zbilja mi je drago što smo u prilično izazovnim trenucima dokazali da se uz pravi pristup mogu ostvariti vrhunski rezultati. U svaki projekt ulazimo kao tim u kojem ne postoji podjela prema iskustvu ili godinama, već smo svi ravnopravni. Upravo taj princip rada i uključivanje najmlađih članova, a u koje i sama spadam, u svaki segment projekta, omogućuje da se, uz iskusnije kolege, znanje stečeno na faksu na najbolji način primjeni u praksi”, naglasila je Eli Čerkezović, komunikacijska asistentica u agenciji CTA komunikacije i studentica Hrvatskog katoličkog sveučilišta.
Izložba tweetova bila je postavljena od 19. do 25. rujna u zagrebačkoj Uraniji – prostoru kreacije, gdje su se okupljeni prisjetili simpatičnih rečenica objavljenih na Twitteru HGSS-a poput: „Dragi turisti, mi smo jako pristupačni ljudi, no zaista ne želite naše društvo dok ste na odmoru“ zbog kojih su mnogima jedan od najdražih komunikatora na društvenim mrežama. U pandemijskoj godini, izložbu edukativnog, šaljivog, ali i dramatičnog sadržaja HGSS i CTA komunikacije oblikovali su i najavljivali na sebi svojstven način pa je tako jedna od omiljenih najava bila: „Rijetka situacija u kojoj mi šaljemo lokaciju, a vi dolazite“.
Osim ranije spomenute nagrade, kolegica Čerkezović bila je i dijelom tima CTA komunikacija koji je vodeću domaću nagradu osvojio i prošle godine, i to kampanjom “Nešto zbilja važno” koju su provodili zajedno s Udrugom roditelja djece s teškoćama u razvoju “Brački pupoljci”. Kvalitetu kampanje koja je ostvarila snažnu pozitivnu društvenu promjenu prepoznali su stručnjaci i javnost na domaćoj, ali i globalnoj razini te je osvojila čak pet nagrada struke: HUOJ-ev Grand PRix, Golden World Awards for Excellence 2020. Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), dvije European Excellence Awards, za najbolju kampanju u neprofitnom sektoru i europsku kampanju godine, te Eventiadu IPRA GWA, postavši tako jedna od najnagrađivanijih kampanja u Hrvatskoj, ali i regiji.
Dodjela nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću drugi put zaredom održala se u online izdanju radi poštivanja mjera fizičkog distanciranja, a HGSS i CTA komunikacije su u završnicu ušle s komunikacijom događaja „Heineken 0.0 Karlovački cener“, agencije „Izvan fokusa“ te komunikacijom i organizacijom Press centra za otvorenje Europske prijestolnice kulture „Rijeka 2020“, agencija Madison Consulting i Media Val.