Studenti druge godine preddiplomskog studija komunikologije danas su posjetili grupaciju Degordian u pratnji asistenta Kristijana Sedaka. Posjet je organiziran u sklopu kolegija Tehnike odnosa s javnošću. Studentima su se redom predstavile tvrtke Degordian, Bornfight i Mediatoolkit. Dočekali su ih zaposlenici ovih tvrtki, koji su održali kratko predavanje o povijesti grupacije, njenim zadatcima i ciljevima, pružili pregled najuspješnijih kampanja, ali i odgovarali na pitanja znatiželjnih studenata. Degordian je grupacija nastala 2009. godine pod nazivom iStudio, a 2014. je preimenovana u Degordian. Grupacija se sastoji od 3 sestrinske tvrtke: Degordian, Bornfight i Mediatoolkit. Tvrtka Degordian ima tri ureda; na zagrebačkoj, mostarskoj i beogradskoj adresi, i danas broji oko 130 zaposlenih, koji pružaju usluge vođenja društvenih mreža, digitalnog marketinga, proizvodnje sadržaja i sl. Ožujsko, Bosch i Lufthansa, samo su neki od klijenata ove mlade tvrtke. Njene sestrinske tvrtke, Bornfight i Mediatoolkit, manje su u vidu broja zaposlenih, ali kroz prikaz uspješnog poslovanja, jednako konkurentne na tržištu. Bornfightovo tržište ono je koje se tiče proizvodnje softwera, a Mediatoolkit svojim korisnicima nudi alat za usluge pressclippinga. Iva Anušić i Klara Malnar, koje su i same studentice našeg Sveučilišta, pozvale su studente da se prijavljuju na otvorene pozicije u ovim tvrtkama jer, kako su naglasile, većina današnjeg vodstva tvrtke krenula je kao pripravnici.
Barbara Poslek
studentica 2. godine preddiplomskog studija
Odjel za komunikologiju