U sklopu kolegija Tehnike odnosa s javnošću, studenti druge godine preddiplomskog studija komunikologije posjetili su s profesorom Kristijanom Sedakom agenciju za digitalni marketing i prodaju Degordian. Cilj posjete bio je upoznati studente s načinom rada agencije i njezinih zaposlenika, a predstavljen im je i najvažniji projekt Degordiana. Radi se o Mediatoolkitu ‒ alatu za praćenje informacija na internetu koji je nastao 2011. kao mali, sporedni projekt agencije, a sada na njemu radi oko 25 ljudi te ima jaku regionalnu, ali i globalnu prisutnost u čak 50 država svijeta.
Studente su uz toplu dobrodošlicu dočekali Ivor Bihar, Product Manager Mediatookita te Petra Murgić, HR Associate Degordiana. Uz njih su obišli sve odjele agencije te su im uz kratke prezentacije predstavili projekte kojima su se bavili od osnutka. Studenti su također dobili uvid u tri temeljna agencijska tima (product, sales i marketing) te principe na kojima se bazira njihovo poslovanje s klijentima. Pri završetku posjete, zaposlenici su studente informirali o vještinama koje traže pri zapošljavanju u njihovoj agenciji te otvorena radna mjesta za odrađivanje studentske prakse.