Znanstveni članak pod nazivom ‘’The relationship of children’s smartphone use with well-being and school achievement’’, autori: Vanesa Varga, Ana Žulec, Matea Bodrožić Selak i Marina Merkaš objavljen je u časopisu ‘’Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin’’ Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti.   Ovaj rad istražuje odnos između nekih aspekata dječjeg korištenja pametnog telefona (vrijeme i motivi za korištenje pametnog telefona), dobrobiti i školskog uspjeha djeteta. Podatci su dio Studije 2 projekta, a prikupljeni su anketnim upitnikom. U istraživanju je sudjelovalo je 283 djece (59, 2% djevojčica) u dobi od 10 do 15 godina i jedan od njihovih roditelja. Rezultati pokazuju da kako odrastaju, djeca provode više vremena koristeći pametne telefone, a njihovo zadovoljstvo životom opada. Veća upotreba pametnih telefona za zabavu povezana je s više negativnih učinka kod djece dok je veća upotreba pametnih telefona za komunikaciju povezana s više pozitivnih učinaka i nižim školskim uspjehom kod djece. Ovaj rad doprinosi uvidu u dječje korištenja digitalne tehnologije te ističe važnost poticanja pozitivnih učinaka korištenja digitalne tehnologije i interveniranje u slučaju negativnih učinaka korištenja digitalne tehnologije na djecu.

Rad pročitajte ovdje: https://hrcak.srce.hr/289581

[SCIENTIFIC ARTICLE PUBLISHED]

The article entitled ’The relationship of children’s smartphone use with well-being and school achievement’’, authors: Vanesa Varga, Ana Žulec, Matea Bodrožić Selak and Marina Merkaš, was published in the journal “Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin” of the Croatian Academy of Sciences and Arts. This paper investigates the relationship between some aspects of children’s smartphone use (time and motives for smartphone use), well-being and child’s school performance. The data are part of Study 2 of the project, and were collected using a questionnaire. 283 children (59.2% girls) aged 10 to 15 and one of their parents participated in the research. The results show that as children grow up, they spend more time using smartphones, and their life satisfaction declines. Greater use of smartphones for entertainment is associated with more negative effects in children, while greater use of smartphones for communication is associated with more positive effects and lower school achievement in children. This work contributes to insight into children’s use of digital technology and highlights the importance of encouraging the positive effects of using digital technologies and intervening in the case of negative effects of using digital technologies on children.

Read full paper here: https://hrcak.srce.hr/289581

Hrvatsko katoličko sveučilište