Na osnovu Erasmus+ povelje i sklopljenih međuinstitucijskih sporazuma s inozemnim visokoškolskim ustanovama, Hrvatsko katoličko sveučilište raspisuje
NATJEČAJ
za mobilnost zaposlenika u nastavi u svrhu podučavanja i mobilnost zaposlenika u nastavi i izvan nastave u svrhu osposobljavanja u programskim zemljama u okviru Erasmus+ programa u akademskoj godini 2018./2019.
Opći dio
Hrvatskom katoličkom sveučilištu je 2014. godine dodijeljen Erasmus Charter for Higher Education (ECHE) (266495-LA-1-2014-1-HR-EPPKA3-ECHE; HR ZAGREB15) na osnovu kojeg je omogućeno sudjelovanje zaposlenika Sveučilišta u Erasmus+ programu.
U skladu s načelima Erasmus povelje u visokom obrazovanju u okviru projekta, Sveučilište će provesti aktivnosti:
- mobilnost zaposlenika u nastavi u svrhu podučavanja (STA)
- mobilnost zaposlenika u nastavi i izvan nastave u svrhu osposobljavanja (STT)
u programskim zemljama odnosno Natječaj za dodjelu financijske potpore zaposlenicima u nastavi u svrhu podučavanja u programskim zemljama, odnosno partnerskoj visokoškolskoj ustanovi te zaposlenicima u nastavi i izvan nastave u svrhu osposobljavanja u programskim zemljama, odnosno partnerskoj visokoškolskoj ustanovi.
Nazivi korišteni u ovom Natječaju odnose se na osobe oba spola.
Važeće razdoblje i trajanje mobilnosti
Aktivnost u okviru Natječaja odnosi se na akademsku godinu 2018./2019., a realizira se u razdoblju od 1. rujna 2018. do 30. lipnja 2019. godine.
Započeta aktivnost ne može se prekidati.
Broj zaposlenika u nastavi u svrhu podučavanja i mobilnost zaposlenika u nastavi i izvan nastave u svrhu osposobljavanja i trajanje aktivnosti
Broj zaposlenika kojima će se dodijeliti sredstva za mobilnost zaposlenika u nastavi u svrhu podučavanja (STA) i mobilnost zaposlenika u nastavi i izvan nastave u svrhu osposobljavanja (STT) u trajanju od 5 dana po osobi odredit će se sukladno odluci Agencije za mobilnost i programe EU za akademsku godinu 2018./2019.
Vrste aktivnosti
Uvjet za mobilnost zaposlenika u nastavi u svrhu podučavanja (STA) koji se prijavljuju za aktivnost podučavanja u okviru Natječaja jest održavanje najmanje 8 sati nastave na gostujućoj instituciji.
Uvjet za mobilnost zaposlenika u nastavi i izvan nastave u svrhu osposobljavanja (STT) koji se prijavljuju za aktivnost osposobljavanja u okviru Natječaja jest pohađanje tečaja/radionice stručnog usavršavanja u organizaciji prihvatne inozemne ustanove. Aktivnosti koje se realiziraju trebaju pridonositi poboljšanju vještina potrebnih za obavljanje poslova u okviru postojećeg radnog mjesta; rad prema modelu „job-shadowing“ tj. praćenje rada kolega na inozemnoj ustanovi pri obavljanju njihovih stručnih poslova.
Gdje je moguće realizirati mobilnost
U sklopu Erasmus+ programa moguće je realizirati mobilnost zaposlenika u nastavi u svrhu podučavanja (STA) na visokoškolskim institucijama sa sjedištem u zemljama Europske Unije, a koje su nositelji Erasmus+ povelje.
U sklopu Erasmus+ programa moguće je realizirati mobilnost zaposlenika u nastavi i izvan nastave u svrhu osposobljavanja (STT) na visokoškolskim institucijama sa sjedištem u zemljama Europske Unije, a koje su nositelji Erasmus+ povelje.
Tko se može prijaviti
Za aktivnost – mobilnost zaposlenika u nastavi u svrhu podučavanja (STA) u programskim zemljama, odnosno u partnerskim visokoškolskim ustanovama mogu se prijaviti zaposlenici Sveučilišta izabrani u znanstveno-nastavno, nastavno i suradničko zvanje.
Za aktivnost – mobilnost zaposlenika u nastavi i izvan nastave u svrhu osposobljavanja (STT) u programskim zemljama, odnosno u partnerskim visokoškolskim ustanovama mogu se prijaviti zaposlenici Sveučilišta izabrani u znanstveno-nastavno, nastavno i suradničko zvanje, kao i zaposlenici stručnih službi Sveučilišta.
Plan rada
Uz prijavu na Natječaj za mobilnost u svrhu podučavanja (STA), zaposlenici u nastavi prilažu plan predavanja. Nastavni program mora uključivati program i izvedbeni plan nastave u dogovoru s inozemnom visokoškolskom ustanovom. Nastavnik je obvezan održati najmanje 8 sati nastave.
Nakon provedbe predmetnog natječaja, izmjene u nastavnom programu nisu moguće.
Plan predavanja prilaže se na obrascu Mobility agreement for Teaching.
Uz prijavu na Natječaj za mobilnost u svrhu osposobljavanja (STT), zaposlenici u nastavi i izvan nastave prilažu plan rada koji treba sadržavati plan aktivnosti, očekivane rezultate i utjecaj koji će boravak imati na obavljanje aktivnosti u sklopu postojećeg radnog mjesta.
Prilikom izrade plana aktivnosti, planirana dužina boravka na prihvatnoj ustanovi mora biti u skladu s opsegom aktivnosti koje će se realizirati.
Plan rada prilaže se na obrascu Mobility agreement for Training.
Postupak prijave
Prijava na Natječaj treba sadržavati sljedeće dokumente:
- Popunjen prijavni obrazac (na hrvatskom jeziku)
- Životopis (Europass format) (na engleskom jeziku)
- Potpisani i ovjereni obrazac Mobility agreement for Teaching ili Mobility agreement for Training prihvatne institucije
- Plan troškova (mogući troškovi izvođenja nastave, troškovi puta i troškovi smještaja)
ROK ZA PRIJAVU:
- lipnja 2018. godine
Prijave s popratnom dokumentacijom dostavljaju se osobno u Tajništvo Sveučilišta putem Urudžbenog zapisnika s naznakom: Za ERASMUS+Natječaj.
Obrasce je potrebno ispuniti na računalu, ispisati i potpisati.
Samoprocjena znanja stranog ili stranih jezika treba se temeljiti isključivo na Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike.
Neispravno popunjeni prijavni obrasci, prijave s nepotpunom dokumentacijom i prijave poslane nakon naznačenog roka neće se razmatrati.
Rangiranje kandidata i objava rezultata
Pri rangiranju kandidata vrednuje se za:
- zaposlenike u nastavi
- znanstveno-nastavna, nastavna, suradnička kompetencija kandidata (50%)
- kvaliteta i ugled visokoškolske institucije domaćina (30%)
- kvaliteta prijavljenog programa rada (20%)
- zaposlenike izvan nastave
- iskustvo kandidata (50%)
- kvaliteta i ugled visokoškolske institucije domaćina (30%)
- kvaliteta prijavljenog programa rada (20%)
Rangiranje kandidata po kategorijama mobilnosti provodi Povjerenstvo Sveučilišta u sastavu od tri člana u roku od 15 dana od dana isteka roka za prijavu na Natječaj.
Najkasnije dva tjedna nakon potpisivanja Ugovora o dodjeli financijske potpore za akademsku godinu 2018./2019. sa Agencijom za mobilnost i programe Europske Unije objavit će se konačna rang lista kandidata mobilnosti ovisno o dodijeljenim sredstvima Agencije te će se s odabranim kandidatima potpisati pojedinačni Ugovori o mobilnosti.
Žalbeni postupak
Protiv Odluke o rang-listi kandidata može se Povjerenstvu podnijeti žalba u roku od 24 sata od sata objave Odluke o konačnoj rang listi sudionika mobilnosti. Žalba se podnosi u pisanom obliku u Tajništvo Sveučilišta putem Urudžbenog zapisnika. O žalbi odlučuje Povjerenstvo u roku od 24 sata od sata podnošenja žalbe. Odluka Povjerenstva je konačna.
Iznos financijske potpore
Životni troškovi (dnevni iznos po sudioniku):
Odredište mobilnosti:
Grupa zemalja A (Norveška, Danska, Luksemburg, Ujedinjeno Kraljevstvo, Island, Švedska, Irska, Finska, Lihtenštajn – 144 Euro
Grupa zemalja B (Nizozemska, Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Španjolska, Cipar, Grčka, Malta, Portugal) –
128 Euro
Grupa zemalja C (Slovenija, Estonija, Latvija, Hrvatska, Slovačka, Češka, Litva, Turska, Mađarska, Poljska, Rumunjska, Bugarska, Makedonija) – 112 Euro
Putni troškovi:
10 – 99 kn 20 Euro
100 – 499 km 180 Euro
500 – 1999 km 275 Euro
2000 – 2999 km 360 Euro
3000 – 3999 km 530 Euro
4000 – 7999 km 820 Euro
8000 km ili više 1500 Euro
Osiguranje
Osobe koje imaju uredan status u obveznom zdravstvenom osiguranju u Hrvatskoj, u područnom uredu HZZO-a mogu na zahtjev besplatno dobiti Europsku karticu zdravstvenog osiguranja (EKZO) koja vrijedi u svim zemljama članicama Europske unije.
Nakon realizacije mobilnosti
Najkasnije tri dana nakon povratka iz inozemstva osobe u okviru realizirane aktivnosti dužni su Sveučilištu dostaviti:
- Izjavu inozemne prihvatne ustanove (potvrda inozemne ustanove u kojoj se navodi točno razdoblje boravka)
- Izvješće o realizaciji mobilnosti (u elektroničkom obliku u sustavu Mobility Tool+)
- Putni nalog s popratnom dokumentacijom.
Kontakt osoba za dodatne informacije:
Sveučilišni ECTS koordinator izv. prof. dr. sc. Hrvoje Kekez (hrvoje.kekez@unicath.hr).
Prilozi: