Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2024. / 2025. Semestar Ljetni
Studij:

Sveučilišni diplomski studij psihologije
Godina studija:

Sveučilišni diplomski studij psihologije: 2.;

I. OSNOVNI PODACI O KOLEGIJU

Naziv kolegija PISANJE PSIHOLOŠKIH NALAZA I MIŠLJENJA
Kratica kolegija IZBD-35 Šifra kolegija 157450
Status kolegija Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis kolegija Nema
Ukupno opterećenje kolegija
Vrsta nastave Ukupno sati
Vježbe 45
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj kolegija
Ime i prezime Ljiljana Pačić Turk
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Izbor Izvanredni profesor
Kontakt e-mail ljpturk@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O KOLEGIJU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
kolegija

Cilj predmeta: stjecanje vještina pisanja psiholoških nalaza u različite svrhe

Sadržaj predmeta:Osnovni elementi psiholoških nalaza. Forma i sadržaj psiholoških nalaza. Pisanje nalaza u pedijatrijskoj praksi. Pisanje nalaza u psihijatrijskoj praksi. Pisanje neuropsiholoških nalaza i mišljenja. Pisanje nalaza i izvješća za potrebe organizacijske psihologije i profesionalnog usmjeravanja. Načini priopćavanja podataka u skladu s Kodeksom etike psihološke djelatnosti HPK.

Očekivani ishodi
učenja na razini
kolegija
Protumačiti glavne elemente psiholoških nalaza; Analizirati formu i sadržaj psiholoških nalaza ovisno o svrsi i cilju psihološke procjene. Analizirati formu i sadržaj psiholoških nalaza ovisno o svrsi i cilju psihološke procjene; Interpretirati rezultate psihološke procjene na osnovu kvantitativne i kvalitativne analize dobivenih podataka. Napisati različite psihološke nalaze ovisno o svrsi i cilju psihološke procjene. Napisati različite psihološke nalaze ovisno o svrsi i cilju psihološke procjene. Procijeniti najprikladniji način priopćavanja podataka u skladu s Kodeksom etike psihološke djelatnosti Hrvatske psihološke komore.
Literatura
Obvezna
  • Nastavni tekstovi.
  • Groth-Marnat, G., Davis, A. (2014). Psychological Report Writing Assistant. Chichester: Wiley.
Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveDa Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  • Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
  • Stjecanje minimalno 50% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (vježbe, zadaće)
Način polaganja ispita
  • Konačna ocjena iz predmeta utvrđuje se isključivo vrednovanjem nastavnih aktivnosti, bez polaganja završnog ispita
Način ocjenjivanja

Način stjecanja bodova:

1.Nastavne aktivnosti – 100% ocjene

  • zadaće 70%
  • vježbe – 30%

 

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

  • izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
  • vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
  • dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
  • dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
  • nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Rad na vježbama 0.7 30
Domaća zadaća 1.5 70
Ukupno bodova tijekom nastave 3 100
Datumi kolokvija /
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Vježbe
Tjedan Tema
1. Uvodno predavanje
2. Osnovni elementi psiholoških nalaza
3. Forma i sadržaj psiholoških nalaza
4. Standardi rada psihologa u različitim područjima psihološke djelatnosti
5. Pisanje nalaza u pedijatrijskoj praksi
6. Pisanje nalaza u pedijatrijskoj praksi – prikazi slučaja
7. Pisanje nalaza u psihijatrijskoj praksi
8. Pisanje nalaza u psihijatrijskoj praksi – prikazi slučaja
9. Pisanje nalaza i izvješća za potrebe organizacijske psihologije
10. Pisanje nalaza i izvješća za potrebe organizacijske psihologije – prikazi slučaja
11. Pisanje nalaza i izvješća za potrebe profesionalnog usmjeravanja
12. Pisanje nalaza i izvješća za potrebe profesionalnog usmjeravanja – prikazi slučaja
13. Pisanja psiholoških nalaza i izvješća - ostale svrhe
14. Načini priopćavanja podataka u skladu s Kodeksom etike
15. Završno predavanje