Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2024. / 2025. Semestar Zimski
Studij:

Sveučilišni diplomski studij psihologije
Godina studija:

Sveučilišni diplomski studij psihologije: 2.;

I. OSNOVNI PODACI O KOLEGIJU

Naziv kolegija ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA
Kratica kolegija IZBD260 Šifra kolegija 264650
Status kolegija Izborni ECTS bodovi 4
Preduvjeti za upis kolegija Nema
Ukupno opterećenje kolegija
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Vježbe 30
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj kolegija
Ime i prezime Dragan Glavaš
Akademski stupanj/naziv Doktor znanosti Izbor Docent
Kontakt e-mail dragan.glavas@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na kolegiju
Ime i prezime Marija Stamać Ožanić
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Izbor
Kontakt e-mail Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O KOLEGIJU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
kolegija

Cilj kolegija: Upoznavanje s mogućnostima primjene znanja iz metodologije i statistike u istraživanju tržišta za potrebe različitih klijenata.

Sadržaj kolegija: Istraživanje u svrhu donošenja poslovnih odluka. Primjena kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja. Uzorci i metode prikupljanja podataka. Izrada pitanja i interpretacija odgovora u istraživanju tržišta.  Upotreba statistike i statističkih pokazatelja pri analizi odgovora u istraživanju tržišta. Vrste istraživanja vezane uz poslovne procese i odabir adekvatnog alata. ESOMAR kodeks istraživanja tržišta. Etički principi. Kvaliteta i optimalna ISO certifikacija u istraživanju tržišta.

Očekivani ishodi
učenja na razini
kolegija
Razlikovati pojedine faze poslovnih procesa. Usporediti mogućnost dobivanja različitih informacija i podataka upotrebom kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja. Planirati vrste i faze istraživačkog procesa u svrhu odgovora na istraživački problem. Odabrati prikladne uzorke i metode istraživanja ovisno o poslovnom procesu. Vrjednovati vlastite sposobnosti sastavljanja mjernih instrumenata i interpretacije dobivenih podataka.
Literatura
Obvezna
  • Brown, S, Foxall G.R., Goldsmith R. E. (2007). 1.1. Marketing usmjeren na potrošača u: Psihologija potrošnje u marketingu.
  • Halmi A. (2003) – Uvodna razmatranja – prvo poglavlje u: Strategije Kvalitativnih Istraživanja U Primijenjenim Društvenim Znanostima. Jastrebarsko. Naklada Slap.
  • Milas, G (2005). 3. Etički problemi istraživanja i 14. Anketno istraživanje u: Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko. Naklada Slap.

ICC/ESOMAR International Code on Market, Opinion and Social Research and Data Analytics.

Dopunska
  • Bendixen, M. (1996). A practical guide to the use of correspondence analysis in marketing research. Marketing Research On-Line, 1(1), 16-36.

Brown, S, Foxall G.R., Goldsmith R. E. (2007). Psihologija potrošnje u marketingu.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70 % nastave). Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, provjere znanja)

Način polaganja ispita

Završni pismeni ispit

Način ocjenjivanja

Način stjecanja bodova:

Nastavne aktivnosti – 70% ocjene

  • vježbe – 10%
  • kolokvij – 30%
  • kolokvij – 30%

Završni usmeni ispit – 30 % ocjene

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

izvrstan (5) – 90 do 100%

bodova vrlo dobar (4) – 80 do 89,9%

bodova dobar (3) – 65 do 79,9% bodova

dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova

nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Rad na vježbama 0.28 10
Kolokvij-međuispit 0.84 30
Kolokvij-međuispit 0.84 30
Ukupno tijekom nastave 3.16 70
Završni ispit 0.84 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 4 100
Datumi kolokvija 7. i 14. termin nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvodno predavanje – uloga istraživanja u poslovnom procesu
2. Vrste istraživanja
3. Kvalitativna istraživanja u istraživanju tržišta
4. Primjena kvalitativnih istraživanja u istraživanju tržišta
5. Kvantitativna istraživanja u istraživanju tržišta - uzorci i metode prikupljanja podataka
6. Kvantitativna istraživanja u istraživanju tržišta – pitanja i interpretacija odgovora
7. Kolokvij 1
8. Korištenje statistike i statističkih pokazatelja u istraživanju tržišta
9. Istraživane putem tajnih posjeta
10. Kako i kada koristiti istraživanja – prije lansiranja proizvoda/usluge, prije planiranja marketinških aktivnosti
11. Kako i kada koristiti istraživanja – razvoj proizvoda i usluge
12. Kako i kada koristiti istraživanja – pozicioniranje marke, POS
13. ESOMAR kodeks, etički principi i kvaliteta u istraživanju
14. Kolokvij 2
15. Završno predavanje
Vježbe
Tjedan Tema
1. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
2. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
3. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
4. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
5. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
6. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
7. Kolokvij 1
8. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
9. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
10. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
11. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
12. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
13. Vježbe i praktični primjeri iz područja prikazanog predavanjem
14. Kolokvij 2
15. Završne vježbe