Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2024. / 2025. Semestar Zimski
Studij:

Sveučilišni prijediplomski studij psihologije
Godina studija:

Sveučilišni prijediplomski studij psihologije: 3.;

I. OSNOVNI PODACI O KOLEGIJU

Naziv kolegija EMOCIONALNO ISKUSTVO I PROFESIONALNI RAD PSIHOLOGA
Kratica kolegija IZBP223 Šifra kolegija 249378
Status kolegija Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis kolegija Nema
Ukupno opterećenje kolegija
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj kolegija
Ime i prezime Martina Knežević
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Izbor Izvanredni profesor
Kontakt e-mail martina.knezevic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 605
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na kolegiju
Ime i prezime Ana Haramina
Akademski stupanj/naziv Doktorica znanosti Izbor Viši asistent
Kontakt e-mail ana.haramina@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 625
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O KOLEGIJU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
kolegija

Cilj predmeta:   Upoznavanje s fenomenološkim pristupom emocijama te njegovim suodnosom sa znanosti o emocijama kako bi se proširilo razumijevanje emocija i vrednovanje emocija kao profesionalnog resursa u različitim kontekstima rada psihologa. U praktičnom dijelu kroz vježbe nude se alati, materijali i načini rada koji pomažu u razvoju emocionalne kompetencije kroz fenomenološku formaciju.

Sadržaj predmeta: kratak pregled povijesti i suvremenih pristupa u fenomenologiji emocija; komplementaran odnos fenomenološkog pristupa emocijama i znanosti o emocijama; metodološki izazovi povezani s opisom emocionalnog iskustva; intencionalnost, normativna i tjelesna dimenzija emocionalnog iskustva; emocionalna svjesnost; individualne emocije i emocije usmjerene na same sebe, kolektivne emocije i emocije usmjerene na druge, granične teme u fenomenologiji emocija; emocije kao profesionalni resurs; emocionalni život i fenomenološka formacija (odabrane vježbe).

Očekivani ishodi
učenja na razini
kolegija
Interpretirati utjecaj različitih autora fenomenološkog pristupa na razumijevanje emocionalnog iskustva. Analizirati suodnos fenomenološkog pristupa i znanosti o emocijama. Prepoznati dimenzije emocionalnog iskustva u kontekstu individualnih i emocija usmjerenih na same sebe te kolektivnih emocija i emocija usmjerenih na druge. Vrednovati znanje o emocijama u svjetlu osobnog iskustva. Vrednovati emocionalno iskustvo kao profesionalni resurs.
Literatura
Obvezna

Bilješke s predavanja.

Jenkins, J. M. i Oatley, K. (2003). Razumijevanje emocija. Naklada Slap. (odabrana poglavlja)

Szanto, T. i Landweer, H. (ur.). (2020). The Routledge Handbook of Phenomenology of Emotion. Routledge. (odabrana poglavlja)

Dopunska

Šimić, G. (2020). Uvod u neuroznanost emocija i osjećaja. Ljevak

Iori, V. (2006). Quando i sentimenti interrogano l’esistenza. Orientamenti fenomenologici nel lavoro educativo e di cura. Guerini & Associati.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)

Izrada Portfolia (35%)

Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, ispunjene vježbe)

Način polaganja ispita

Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz  nastavne aktivnosti.

Završni usmeni ispit.

Način ocjenjivanja

Način stjecanja bodova:

1. Nastavne aktivnosti – 70%:

Kolokvij – 35%

Portfolio – 35%

2. Završni usmeni ispit – 30%

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

dovoljan (2) – 50–64,9 bodova

dobar (3) – 65–79,9 bodova

vrlo dobar (4) – 80–89,9 bodova

izvrstan (5) – 90-100 bodova

 

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Kolokvij-međuispit 0.77 35
Portfolio 0.77 35
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija 8. termin nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Kratak pregled povijesti i suvremenih pristupa u fenomenologiji emocija
2. Komplementaran odnos fenomenološkog pristupa emocijama i znanosti o emocijama
3. Metodološki izazovi povezani s opisom emocionalnog iskustva
4. Intencionalnost emocionalnog iskustva
5. Normativna dimenzija emocionalnog iskustva
6. Tjelesna dimenzija emocionalnog iskustva
7. Emocionalna svjesnost
8. Kolokvij
9. Individualne emocije i emocije usmjerene na same sebe (strah, dosada, radost)
10. Individualne emocije i emocije usmjerene na same sebe (sram, ponos, prezir)
11. Kolektivne emocije i emocije usmjerene na druge (empatija)
12. Kolektivne emocije i emocije usmjerene na druge (agresivni tonaliteti)
13. Granične teme u fenomenologiji emocija (ljubav, bol)
14. Emocije kao profesionalni resurs
15. Analiza vježbi
Vježbe
Tjedan Tema
1. Vježbe vezane uz temu predavanja
2. Vježbe vezane uz temu predavanja
3. Vježbe vezane uz temu predavanja
4. Vježbe vezane uz temu predavanja
5. Vježbe vezane uz temu predavanja
6. Vježbe vezane uz temu predavanja
7. Vježbe vezane uz temu predavanja
8. Vježbe vezane uz temu predavanja
9. Vježbe vezane uz temu predavanja
10. Vježbe vezane uz temu predavanja
11. Vježbe vezane uz temu predavanja
12. Vježbe vezane uz temu predavanja
13. Vježbe vezane uz temu predavanja
14. Vježbe vezane uz temu predavanja
15. Vježbe vezane uz temu predavanja