Poglavlje pod naslovom “The Humanitarian Approach to Higher Education in Sub-Saharan Africa: Humanitarian Education as an Essential Part of Higher Education Sector in Sub-Saharan Africa” naše dr. sc. Leali Osmančević sa Sveučilišnog odjela za komunikologiju objavljeno je u sklopu knjige “Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century. Pedagogy, Research and Community-Engagement” urednika Ben Kei Daniela i Ronalda Bisasoa. Izdavačka kuća Springer je, kao jedna od vrlo utjecajnih i uspješnih izdavača u području znanstvene literature, temu knjige prepoznala kao znanstveno i društveno relevantnu te ovoga tjedna i objavila, okupivši tako više od 30 znanstvenika iz cijeloga svijeta koji su interdisciplinarnim doprinosom dali znanstveni, ali i praktični doprinos holističkim pristupom ovoj temi. Knjiga kroz 22 tematska poglavlja pruža sveobuhvatnu analizu sektora visokog obrazovanja na području Supsaharske Afrike te sistematično raspravlja o suvremenim izazovima iz regionalne i globalne perspektive kao i daje uvid u teorijske, filozofske i empirijske perspektive znanstvenika i praktičara iz područja obrazovanja.
U poglavlju o humanitarnom obrazovanju, dr. sc. Osmančević pojasnila je primarne ciljeve humanitarnoga obrazovanja unutar akademske zajednice kao vrijedne prilike i mogućnosti prinosa temeljnim znanjima i vještinama za prepoznavanje, a potom i interpretaciju specifičnih humanitarnih tema. U središtu poglavlja je sam koncept humanitarnog obrazovanja, njegov razvoj, mogući pravci i načini provedbe u obrazovanju na području Supsaharske Afrike. Također, kroz poglavlje se obrađuju i teme vezane uz usvajanje modela humanitarnoga obrazovanja i njegovu implementaciju u kurikule.
Više o publikaciji dostupno je na poveznici:
https://link.springer.com/book/10.1007/978-981-99-3212-2