Ana Žulec Ivanković
Ana Žulec Ivanković rođena je 26. srpnja 1995. u Zagrebu. U Zagrebu završava XV. gimnaziju („MIOC“) i Srednju školu za klasični balet, čime stječe zvanje profesionalnog plesača klasičnog baleta. Nakon završetka srednjoškolskog obrazovanja, 2014. upisuje prijediplomski sveučilišni studij psihologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu, a nakon njega 2017. upisuje diplomski sveučilišni studij psihologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. Tijekom studija usmjerava se na rad s djecom, kroz vođenje plesnih radionica za djecu u Centru za kulturu Peščenica i kroz podršku u učenju u Osnovnoj školi Augustin Harambašić, a također pokazuje i interes za znanstveni rad kroz studentski posao u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Tijekom studija aktivno sudjeluje u promociji psihologije održavajući radionice u sklopu Tjedna psihologije, a također s kolegicama pokreće Instagram profil zam.isli, kojem je cilj promocija i približavanje široj javnosti psihologije kao znanosti i struke. Titulu magistre psihologije stječe 2020. obranom diplomskog rada na temu „Neke individualne odrednice samopoštovanja studenata umjetničkih akademija“.
Nakon završetka studija, 2020. godine zapošljava se na poziciji doktoranda na uspostavno istraživačkom projektu „Digitalna tehnologija u obitelji: obrasci ponašanja i učinci na razvoj djece“ (UIP-2019-04-7547), financiranog od Hrvatske zaklade za znanost i Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a kojem je voditeljica izv. prof. dr. sc. Marina Merkaš, te biva birana u suradničko zvanje asistentice na Sveučilišnom odjelu za psihologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta. Iste godine upisuje poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij psihologije na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. Tijekom rada na projektu aktivno sudjeluje u pripremi i provedbi četiri planirane studije unutar projekta (kvalitativno istraživanje, longitudinalno istraživanje, istraživanje metodom uzorkovanja iskustva te opažanje u prirodnim uvjetima), a također aktivno priprema i provodi dodatna istraživanja u sklopu projekta. Tijekom 2023. suradnica je na dva jednogodišnja projekta (Sreća nije u stvarima: uloga medija, roditelja i vršnjaka u oblikovanju materijalizma kod djece i Obiteljski i individualni plan korištenja digitalnih medija – interaktivna savjetodavna mrežna stranica), a tijekom 2024. aktivno sudjeluje na projektu Plesni valovi, kojeg provodi Centar za kulturu Peščenica.
Objavila je 7 znanstvenih radova u koautorstvu te je aktivno sudjelovala na dvije domaće i pet međunarodnih konferencija, od kojih je najistaknutija Society for Research in Adolescence konferencija, održana u Chicagu, Sjedinjene Američke Države, u travnju 2024. Kontinuirano usavršava svoja znanja, posebno u području naprednih statističkih postupaka i različitih statističkih programa.
Članica je Europske asocijacije za istraživanja s adolescentima (eng. European Association for Research on Adolescence, EARA), Društva za ambulatorna istraživanja (eng. Society for Ambulatory Assessment, SAA), Društva za istraživanja u adolescenciji (eng. Society for Research in Adolescence, SRA), Europske asocijacije za razvojnu psihologiju (eng. European Association for Developmental Psychology, EADP), gdje obnaša dužnost nacionalnog predstavnika Republike Hrvatske u Uniji mladih istraživača (eng. Early Research Union, ERU) te je članica Hrvatske psihološke komore.
U slobodno vrijeme amaterski se bavi glumom te planira upis Poslijediplomskog specijalističkog studija Kreativne terapije na Akademiji za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.