10. 07. 2020.
Internet može biti izvrsno mjesto za učenje, igru, interakciju i istraživanje. Nije važno samo koliko vremena djeca provode koristeći se uređajima digitalne tehnologije, već i za što ih koriste. Predstavljamo vam savjete stručnjaka o tome kako izabrati primjeren digitalni sadržaj za djecu. Izvor: Positive Digital Content for Kids: Experts Reveal Their Secrets. (2014). (ur. Remco Pijpers Coordinator i Nicole van den Bosch). [DIGITAL CONTENT FOR CHILDREN] The Internet can be a great place for learning, playing, interacting, and exploring. Besides the time children spend using digital devices, what also matters is how they are using them. We present to you...
Više >
06. 07. 2020.
U petak, 3. srpnja 2020. diplomirala je naša suradnica na projektu Valentina Martinović. Obranila je s izvrsnom ocjenom diplomski rad pod nazivom „Kvalitativna analiza Disnejevih dugometražnih filmova: Što djeca danas gledaju?‟ pod mentorstvom doc. dr. sc. Marine Merkaš. Draga Valentina, čestitamo od srca i želimo ti puno uspjeha u daljnjem radu.
Više >
03. 07. 2020.
Predstavljamo vam našu novu suradnicu na projektu. Ana Žulec s osmijehom na licu započinje svoj novi put na radnom mjestu doktoranda na projektu „Digitalna tehnologija u obitelji: obrasci ponašanja i učinci na razvoj djece‟. Naša je Ana diplomirala psihologiju na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u ožujku 2020. godine obranivši diplomski rad pod nazivom „Neke individualne odrednice samopoštovanja studenata umjetničkih akademija‟ pod mentorstvom doc. dr. sc. Marine Merkaš. Tijekom studija iskazala se kao izvrsna, predana i aktivna studentica. Radila je u NCVVO-u, nekoliko je puta sudjelovala na Tjednu psihologije te u izradi nekoliko znanstvenih radova. Začetnica je...
Više >
26. 06. 2020.
Objavljujemo dio rezultata online istraživanja „Izazovi korištenja digitalne tehnologije u obitelji“ tijekom pandemije COVID-19 koje je provedeno tijekom svibnja 2020. i u kojem su sudjelovali roditelji djece predškolskog i školskog uzrasta (N=281). Dio rezultata koji danas objavljujemo odnosi se na vrijeme i svrhu korištenja digitalne tehnologije u djece i roditelja.
Više >