„Crkva i oglašavanje“ nova je knjiga prof. dr. sc. Jerka Valkovića, pročelnika Odjela za komunikologiju, objavljena u suizdanju Glasa Koncila i Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta.
Govor o oglašavanju pretpostavlja poznavanje osnovnih elemenata i karakteristika procesa oglašavanja pa je autor prva poglavlja posvetio oglašavanju, njegovoj naravi, vrstama i funkcijama.
Slijede poglavlja u kojima se odnos Crkve prema oglašavanju promatra u kontekstu odnosa Crkve i medija, tj. kroz analizu crkvenih tekstova koji govore o oglašavanju, prikazuje se u glavnim obilježjima razvitak odnosa Crkve i medija. U posljednjim poglavljima autor posebnu pozornost posvećuje etičkomu vidu oglašavanja, ističe glavne etičke izazove te predlaže smjernice za djelovanje, dajući poticaj za nova promišljanja o ulozi i utjecaju oglašavanja u današnjem društvu. Pri tome upućuje na važnu ulogu Crkve, ističući: „Polazeći od doprinosa, kao i opasnosti koje oglašavanje može imati, Crkva ukazuje na etička načela koja – oglašivačima, medijskim djelatnicima, onima koji kreiraju medijske ili oglašivačke politike, kao i samoj publici/potrošačima – mogu postati vrijedne smjernice i biti od velike pomoći“.