Doc dr. sc. Jasna Ćurković Nimac s Odjela za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta sudjelovala je na interdisciplinarnom simpoziju “International Marketing Ethics and Corporate Social Responsability: Fifth Academic Symposium” koji se održavao od 2. do 4. travnja 2017. na Sveučilištu Notre Dame, South Bend (pokraj Chicaga). Simpozij su sponzorirali Nanovic Institute za Europske studije i Sveučilište Notre Dame, Mendoza College of Business.
Doc dr. sc. Jasna Ćurković Nimac održala je predavanje “The Ethics of advertising to children. The case of Croatia.”. Rad nastao u koautorstvu s izv. prof. dr. sc. Jerkom Valkovićem, pročelnikom Odjela za komunikologiju i Leali Osmančević, mag. comm., asistenticom na istom odjelu govori o etičkim obilježjima oglašavanja usmjerenog na djecu, zakonodavnim i pravnim okvirima regulacije oglašavanja u Hrvatskoj te djeci kao posebnoj medijskoj publici za oglašivačku industriju. Također, rad analizira stereotipizaciju siromaštva i portretiranje obitelji kroz primjere reklama u Hrvatskoj te pojašnjava koncept medijske pismenosti s naglaskom na važnost kritičkog promišljanja i analize oglasa s kojima se djeca susreću u različitim medijskim sadržajima.
Profesor A. James McAdams, direktor Nanovic Instituta za Europske studije, susreo se s docenticom Ćurković Nimac te najavio svoj dolazak na naše Sveučilište u svibnju, kada se održava rektorska konferencija “Hope in Future” koje organizira Hrvatsko katoličko sveučilište u suradnji s Nanovic Institutom za Europske studije.